Już od 3 grudnia 2019 r. mieszkańcy Warszawy znowu będą mogli zgłaszać swoje pomysły do budżetu obywatelskiego!
W ramach 7. edycji warszawiacy zdecydują o przeznaczeniu 83 111 363 zł

 

Harmonogram budżetu obywatelskiego na 2021 r.:

Zgłaszanie projektów: od 3 grudnia 2019 r. do 21 stycznia 2020 r.
Ocena zgłoszonych projektów: od 22 stycznia do 6 maja 2020 r.
Składanie odwołań od oceny negatywnej: od 7 do 13 maja 2020 r.
Rozpatrywanie odwołań: od 7 do 29 maja 2019 r.
Głosowanie na projekty: od 15 do 30 czerwca 2020 r.
Ogłoszenie wyników: 16 lipca 2020 r.

 

Serdecznie zapraszamy na spotkania, podczas których pomożemy w zredagowaniu projektów do 7. edycji budżetu obywatelskiego.


Jesteśmy do Państwa dyspozycji w dniach: 30 grudnia, 7, 13, 20 stycznia,
w godzinach 7 – 18 (ul. Tuchlińska 1 pok. nr 8)
oraz podczas „MARATONU”, w dniu 18 stycznia, w godzinach 11 – 15 (ul. Tyniecka 40A )